Константин Матвеевич Ломыкин
Ділянка № 80.
Ф. Я. Фальчук народилася у м. Конотоп Сумської області. 1949-го року закінчила Київський художній інститут. Навчалася у М.Г. Лисенка, М.І. Гельмана.
Працювала в галузі монументальної та станкової скульптури, а також у дрібній пластиці. Член Одеської організації Спілки художників УРСР із 1954 року. Учасник мистецьких виставок із 1949(52?) року.
Основні твори: "Зоя Космодем'янська" (1947), "Клятва Максима Кривоноса" (1953), "Мати", "Хліб-сіль", "Чемпіон" (1967), "В.Ленін"(1970, м.Іллічівськ (суч.Чорноморськ). Пам'ятник демонтовано),"Йому було вісімнадцять" (1977),
Викладала в Одеському художньому училищі.
Нагороджена орденом "Знак Пошани" (1964) та медаллю "За трудову доблесть" (1960).
Костянтин Матвійович Ломикін (19.08.1924 - 09.07.1993) - живописець, народний художник України, учасник Другої світової війни.
У першому шлюбі був одружений із скульптором Зоєю Дмитрівною Ломикіною.
Фелія Яківна Фальчук (20.09.1922 - 15.06.2013) - скульпторка, заслужений художник України, друга дружина К. М. Ломикіна.
У першому шлюбі була одружена з українським скульптором і педагогом Мироном Рафаїловичем Кіпнісом (21.09.1913, Одеса - 21.09.1999, Нью-Йорк).
![]() |
"Натюрморт із айвою". 1986 р. Папір, пастель; 64*50 см |
![]() |
«Шаланда». 1966. Полотно, олія. |
![]() |
«Діти у весняному парку». 1950. Полотно, олія. |
Ф. Я. Фальчук народилася у м. Конотоп Сумської області. 1949-го року закінчила Київський художній інститут. Навчалася у М.Г. Лисенка, М.І. Гельмана.
Працювала в галузі монументальної та станкової скульптури, а також у дрібній пластиці. Член Одеської організації Спілки художників УРСР із 1954 року. Учасник мистецьких виставок із 1949(52?) року.
Основні твори: "Зоя Космодем'янська" (1947), "Клятва Максима Кривоноса" (1953), "Мати", "Хліб-сіль", "Чемпіон" (1967), "В.Ленін"(1970, м.Іллічівськ (суч.Чорноморськ). Пам'ятник демонтовано),"Йому було вісімнадцять" (1977),
Викладала в Одеському художньому училищі.
Нагороджена орденом "Знак Пошани" (1964) та медаллю "За трудову доблесть" (1960).
Комментарии